Witam jeżeli ktoś jest czymś zainteresowany to pisać PW na BW bo ja wyjeżdżam w sobotę na kontrakt za granicę i mnie nie będzie...
Dobra Ozdobna Kominiarka Hełm
Obrona: 0
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -2, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 3, WYGLĄD: 12
Ozdobna Kominiarka Wytrzymałości Hełm
Obrona: 3
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -2, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 6, WYGLĄD: 10
Dobra Obręcz Hełm
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 6
Dobra Maczuga Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 23 - 45
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %
Wymagania: SIŁA: 15
Kąsający Nóż Sekty Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +10, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 11, ZWINNOŚĆ: 15, SIŁA: 3
Dobra Czapka Zmysłów Hełm
Obrona: 2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 3
Dobra Czapka Zmysłów Hełm
Obrona: 2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 5 550 PLN
Dobry Desert Eagle Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Mistyczny Nóż Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Czapka Adrenaliny Hełm
Obrona: 1
Cechy: SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 8
Koszulka Adrenaliny Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 4
Kosztowna Maczuga Hazardzisty Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 11 - 34
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, WPŁYWY +9, obrażenia minimalne -4, obrażenia maksymalne +4
Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 1